Kezdőlap » Karrier » Álláslehetőségek » MÉRNÖKSÉGI ADMINISZTRÁTOR

MÉRNÖKSÉGI ADMINISZTRÁTOR

 

 

A hegesztett acélszerkezeteket gyártó

TLC Kft további növekedéséhez munkatársat keres litéri telephelyére az alábbi pozícióba:

 

MÉRNÖKSÉGI ADMINISZTRÁTOR

Főbb feladatok:

  • Mérnökség munkájának napi szintű támogatása
  • Termékek darablistáinak rögzítése a vállalatirányítási rendszerben
  • Műszaki rajzdokumentációval kapcsolatos feladatok felülvizsgálata, feldolgozása
  • Termelésbe használt készülékek, sablonok kalkulációinak elkészítése, vállalatirányítási rendszerben való könyvelése

Szükséges képzettség:

  • Középfokú műszaki végzettség

Előnyt jelent:

  • Német nyelvismeret

Elvárások a jelölttel szemben:

  • MS Office ismeretek (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • Műszaki rajzolvasási ismeret
  • Jó kommunikációs készség
  • Határozott, magabiztos fellépés

Amit kínálunk:

  • Stabil vállalati háttér
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Versenyképes bérezés
  • Utazási költségtérítés

 

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük jelentkezését küldje el az alábbi email címre: allas@tlckft.hu